Page 64

November 3rd, 2012, 12:39 pm

Average Rating: 5.00
Author's Comments:

Reply NioiTakoNoki, November 3rd, 2012, 12:44 pm

Updating is hard. Hmm, well, I really got nothing to say other than me tossing the last tootsie roll at my friends and watching them fight for it.

Question for You!: What was your halloween costume this year? If none, what would have you liked to be?

I was a female hunter zombie from Left 4 Dead. So....huntress? :D

Edit: SHIT SHIT SHIT SHIT. I accidentally this page on the NNN section.

Reply Advertisement, October 16th, 2018, 8:28 am

User's Comments:

Reply Hikari88, November 3rd, 2012, 9:49 pm

I was a Greek goddess this year for Halloween, but I wanted to be Carrie >.<

Reply NioiTakoNoki, November 3rd, 2012, 11:55 pm

@Hikari88: Really? Which Goddess?

And omg, that old movie Carrie? With Sissy Spacek? Man, if I go as her people would be thinking "EXPLOSIVE PMS!!!"

Reply Foxblaze, November 4th, 2012, 5:33 am

I was a ninja :P U mad bro?

I actually forgot to upload the pics to DA, I'll do that tomorrow hopefully when I can

Reply Foxblaze, November 4th, 2012, 5:34 am

@Foxblaze: I guess today actually.... Damn overnights screw me up! I gotta stop being so nice and easy to convince....

Reply NioiTakoNoki, November 4th, 2012, 11:26 am

@Foxblaze: Ninja eh? Wait. Will there be nothing in the pictures. Just background. That'd be an epic win.

Reply Foxblaze, November 10th, 2012, 2:23 am

@NioiTakoNoki: XD lol I should have thought of that! Still haven't uploaded them yet >.>

Nice avi ^^

Reply NioiTakoNoki, November 10th, 2012, 11:22 am

@Foxblaze: Or maybe you have uploaded them but your photos are ninjas too. xD

And thanks.

Reply Foxblaze, November 10th, 2012, 12:46 pm

XD lol I wish

Post A Comment